VRIJDAG 22 SEPTEMBER 2023, 17.00 –  21.00 uur Kasteel Middachten

Op 22 september beleefden we een fantastische eerste editie van het Wijnfestival Heerlijckheid Middachten. Samen met 500 bezoekers hebben we genoten van mooie wijnen, heerlijke gerechten en bruisend entertainment. Aan het eind van de avond konden we door alle geleverde bijdragen zowel aan de Stichting Lokaal Rheden als aan het Jeugdfonds Sport & Cultuur Gelderland een prachtige cheque van maar liefst € 10.000 overhandigen. Dit alles was niet mogelijk geweest zonder de geweldige steun van al onze partners.

Namens Stichting Deel en Geef Door HARTELIJK DANK en graag tot een volgende editie.

Carol van Eert
burgemeester

Samen met bedrijven, onderwijs en lokale overheid werken aan een betere samenleving. Dat is de mooie gedachte achter de stichting Deel en Geef Door. Zelf mag ik daar ook een steentje aan bijdragen door als veilingmeester op te treden tijdens het wijnfestival op Landgoed Middachten. Ter gelegenheid van het 450-jarig bestaan van de gemeente Rheden vindt dit event voor de eerste keer plaats in onze gemeente.

Samen delen en doorgeven

Het wijnfestival wordt georganiseerd door de Stichting “Deel en geef door” in samenwerking met Kasteel Middachten in De Steeg en de gemeente Rheden. De opbrengst gaat naar lokale goede doelen. Lees welke goede doelen we met dit festival steunen.

Deelkastjes van Stichting Lokaal Rheden

Een deelkastje is een ‘minibieb’ kastje, maar dan voor houdbare levensmiddelen en drogisterij artikelen. Het kastje staat op een centrale en bereikbare plek in een woonwijk, denk hierbij aan een voortuin of een buurthuis of bij een kerk. In het kastje leggen wijkbewoners en donateurs, zoals lokale ondernemers, producten welke zij niet meer nodig hebben. Mensen die het goed kunnen gebruiken, mogen een aantal artikelen uit het kastje meenemen. Dit zijn bewuste buurtbewoners die liever niets weggooien, alswel mensen die geen geld hebben om deze producten aan te schaffen.

Jeugdfonds Sport & Cultuur Gelderland

Sport en cultuur zijn belangrijk voor kinderen. Daardoor kunnen kinderen zich ontwikkelen. Ze krijgen zelfvertrouwen, leren omgaan met emoties, en bouwen sociale contacten op. Ze zijn even ontspannen weg van huis en hebben iets te vertellen op school na het weekend. Ze presteren daardoor vaak ook beter op school. Maar in deze tijd, met na de coronacrisis ook de inflatie en de stijgende energieprijzen, is meedoen aan sport of cultuur niet vanzelfsprekend. Kinderen en jongeren uit gezinnen waar te weinig geld is kunnen ondersteuning aanvragen bij het Jeugdfonds Sport & Cultuur Gelderland

Partners van het wijnfestival

Ambassadeurs

Sponsorpartners

K3Delta
Jacobs Verhuizingen
Koninklijke Gazelle
GWW Ingenieurs
Riggeling
Karma Bella

Met deze samenwerkingspartners maken we er een Heerlijck feest van

Ook partner, sponsorpartner of ambassadeur worden?

Wijnfestival Heerlijckheid Middachten biedt u een uitstekende mogelijkheid om samen met uw personeel of relaties te genieten van al het moois dat Rheden te bieden heeft. We nodigen u als ondernemer van harte uit om partner, sponsorpartner of zelfs ambassadeur te worden en daarmee tegelijkertijd ook de geselecteerde goede doelen te ondersteunen. Wilt u meedoen of heeft u een vraag? Neem contact op met Paul de Lange, tel. 06-53409849.

Partner

Voor een bedrag van € 925,- exclusief btw bent u al partner. Voor dit bedrag krijgt u:

• 10 Tickets, waarmee u relaties kunt uitnodigen;
  • Uw bedrijfsnaam wordt in al onze uitingen meegenomen zoals bijvoorbeeld op onze website en social media;
  • Op het festival zelf zal uw bedrijfsnaam prominent zichtbaar zijn op een doek bij de entree van het festivalterrein;

Sponsorpartner

Voor een bedrag van € 1.850,- exclusief btw bent u sponsorpartner. Voor dit bedrag krijgt u:

• 20 Tickets, waarmee u relaties kunt uitnodigen;
  • U krijgt de mogelijkheid om uw bedrijf te promoten op het festival, denk hierbij aan vlaggen, banners of het tonen van uw product. Wij staan open voor een creatieve invulling.

Ambassadeur

Voor een bedrag vanaf € 3000,- exclusief btw bent u ambassadeur. Voor dit bedrag krijgt u:

• Vanaf 30 tickets (€ 100 exclusief btw per stuk), waarmee u een mooie grote groep relaties kunt uitnodigen;
  • U mag ‘s avonds kort (1 minuut) alle gasten toespreken en vertellen waarom u ambassadeur bent geworden van dit evenement.